پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112033
تهديدات دشمن براي بسيجيان يک شوخي بيش نيست
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1798

 

به گزارش جهانبين نيوز به نقل از فارس، نصرت‌الله سيف در رزمايش 12 هزار نفري فدائيان ولايت در منطقه عمومي رحمتيه شهرکرد، اظهار داشت: برگزاري رزمايش بزرگ فدائيان ولايت در نقاط مختلف کشور، گوشه‌اي از توانمندي‌هاي نيروي عظيم و الهي بسيج را به رخ دشمنان انقلاب اسلامي مي‏‏کشد.

 

وي با موفق ارزيابي کردن برگزاري رزمايش بزرگ فدائيان ولايت در چهارمحال و بختياري تا اين لحظه افزود: رزمايش گردان‌هاي بسيج در سراسر کشور آغاز شده و استان چهارمحال و بختياري بعد از استان‎هاي فارس و لرستان، سومين استان برگزارکننده رزمايش گردان‎هاي بيت‌المقدس، عاشورا و الزهرا(س) در کشور است.

 

سيف از حضور 16 بازرس ستاد مرکزي کشور در اين رزمايش خبر داد و گفت: با توجه به اينکه براي برگزاري اين رزمايش سهميه‌هايي براي حضور بسيجيان پيش‌بيني شده بود، اما بسيجيان استان چهارمحال و بختياري افزون بر از آنچه پيش‌بيني شده حضور يافتند که نشان از اشتياق و انگيزه بالاي اين بسيجيان براي مقابله با توطئه‌هاي دشمنان است.

 

وي با اشاره به اجراي مطلوب رزمايش فدائيان ولايت در اين استان افزود: حضور پرشور بسيجيان استان چهارمحال و بختياري در اين رزمايش صحنه‌هاي دوران دفاع مقدس را يادآوري مي‎کند.

 

معاون عمليات بسيج کشور با اشاره به اهداف برگزاري اين رزمايش گفت: وظيفه بسيجيان اين است که همواره آمادگي لازم براي حفظ انقلاب و اجراي فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي را داشته باشند که اين خود اصلي‌ترين هدف برگزاري اين گونه رزمايش‌ها به شمار مي‌‌رود.

 

سيف به جنگ نرم دشمن اشاره و تأکيد کرد: بسيج ظرفيت‌هاي بالايي دارد و تاکنون هم نشان داده در جنگ نرم با دشمن هيچ‌گاه عقب نمي‌نشيند و تاکنون هم در اين جنگ پيروز بوده است.

 

وي با بيان اينکه بسيج در تمام ادارات و سازمان‌هاي کشور پايگاه دارد، افزود: هم‌اکنون 30 هزار پايگاه بسيج در ادارات و سازمان‌هاي کشور وجود دارد و در رزمايش بزرگ فدائيان ولايت استان چهارمحال و بختياري نيز اين يگان‌ها حضور موفقيت‌آميزي داشتند.

 

معاون عمليات بسيج کشور در خصوص گفته‌هاي دشمنان براي حمله به کشور تأکيد کرد: دشمن هرگز براي کشور تهديد نيست و تهديدات دشمن براي بسيجيان يک شوخي بيش نيست، چرا که مردم بسيجي کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده‌اند.

 

رزمايش بزرگ فدائيان ولايت که از روز گذشته با حضور 12 هزار نفري بسيجيان چهارمحال و بختياري از نقاط مختلف اين استان در منطقه عمومي رحمتيه شهرکرد آغاز شده، امروز نيز ادامه دارد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html